O integracji
myVOD to intuicyjne i proste narzędzie, dzięki któremu zbudujesz i uruchomisz własną platformę do sprzedaży kursów, szkoleń i materiałów wideo.
Dzięki integracji myVOD z GetResponse osoby które zakupią na Twojej platformie kurs, szkolenie lub inne materiały wideo trafią automatycznie na listę mailingową na Twoim koncie. Za pomocą integracji myVOD z GetResponse będziesz mógł tworzyć kampanie mailingowe, lejki sprzedażowe czy autorespondery z zawsze aktualną listą maili Twoich klientów.
Jak działa integracja?
Aby włączyć integrację, potrzebujesz Klucz API swojego konta GetResponse oraz Token wybranej listy adresowej, do której chcesz dopisywać adresy mailowe swoich klientów.
Po włączeniu integracji, domyślnie wszystkie osoby dokonujące zakupu kursów w Twoim serwisie zostaną dopisane do listy adresowej w systemie GetResponse, której Token wpiszesz poniżej w polu “Token Listy”.
Jeżeli chcesz wyłączyć integrację danego kursu z systemem GetResponse lub chcesz, aby klienci kupujący go byli zapisywani do innej listy adresowej niż domyślna, musisz dokonać edycji konkretnego kursu. Zrobisz to wybierając w panelu po lewej stronie zakładkę “moje materiały”, potem sekcję “kursy”, a następnie klikając w przycisk edycji wybranego kursu.
W celu automatycznego dodawania kontaktów na listę autorespondera na konkretny dzień, należy podać dzień w ostatnim polu. Jeżeli nie chcesz dodawać użytkowników do autorespondera pozostaw pole puste.