O integracji:
Dzięki wtyczce GetResponse dla Magento możesz rozbudowywać bazę adresową i zbierać dane zakupowe oraz informacje o zachowaniu na stronie klientów Twojego sklepu online.
Jak działa integracja?
Wtyczka oferuje następujące możliwości:
A. Budowa listy kontaktów
- Wybór listy w GetResponse dla klientów Twojego sklepu Magento.
- Eksport bazy klientów z Magento do wybranej listy w GetResponse (wliczając w to pola dodatkowe oraz dane ecommerce).
- Dodawanie do wybranej listy w GetResponse klientów, którzy zarejestrowali się w sklepie online.
- Dodawanie do wybranej listy w GetResponse subskrybentów, którzy zostawili swoje dane w formularzu lub exit pop-upie na stronie sklepu.
- Dodawanie do wybranej listy w GetResponse subskrybentów Twoich newsletterów w Magento.
B. Tracking ecommerce
- Wysyłka danych ecommerce do GetResponse dla klientów dodanych do listy kontaktów w GetResponse. Monitoruj, kiedy i jak często dokonują zakupów oraz jakie produkty kupują.
- Śledzenie porzuconych koszyków. Wysyłaj automatyczne wiadomości o porzuceniu zakupów i zwiększaj sprzedaż.
C. Event tracking
- Śledzenie stron, które odwiedzają Twoi klienci.