O integracji:
Prosty proces instalacji umożliwia DPD i GetResponse automatyczną wymianę informacji na temat transakcji.
Każdy klient, który dokona zakupu w Twoim sklepie internetowym, jest automatycznie dodawany do wybranej listy w GetResponse.
Dzięki temu możesz tworzyć kampanie mailingowe tylko dla klientów DPD, śledzić ich wyniki i wykorzystywać zaawansowaną segmentację, by znajdować nowe, dochodowe nisze.
Uwaga: Osoby, których kontakty są importowane, otrzymują email z potwierdzeniem i muszą kliknąć w link w wiadomości, aby zostały dodane do Twojej listy w GetResponse.
Jak działa integracja?
Korzystanie z API:
Aby skonfigurować integrację, skopiuj swój klucz API przypisany do konta w GetResponse. Kliknij aw “Integracje i API” w lewym górnym menu i wygeneruj klucz API. Zaloguj się do konta DPD i postępuj według instrukcji.
Poznaj DPD:
DPD to platforma typu SaaS (Software as a Service), która umożliwia sprzedaż plików do pobrania, kodów, usług, subskrypcji i produktów fizycznych za pośrednictwem strony internetowej, bloga, postów na forach, Facebooka, Twittera czy Pinteresta.