O integracji:
Twórz i rozwijaj swoją listę kontaktów oraz zwiększaj liczbę potencjalnych klientów! Dzięki integracji GetResponse z ClickMeeting możesz automatycznie eksportować dane dotyczące spotkań lub webinarów bezpośrednio do konta GetResponse, a następnie uwzględniać zebrane kontakty w kampaniach e-mail marketingowych.
Jak działa integracja?
- Aby rozpocząć, skopiuj klucz API GetResponse. Znajdziesz go w swoim koncie w zakładce Moje konto >> Szczegóły >> API & OAuth >> Domyślny klucz API.
- Następnie zaloguj się do konta ClickMeeting i przejdź do sekcji Ustawienia konta >> Integracje i odszukaj na liście GetResponse. Wklej klucz API GetResponse i kliknij “Połącz się”.
- Zaplanuj webinar i w ustawieniach wybierz kampanię, do której chcesz importować adresy email (zakładka Zaplanuj wydarzenie >> Ustawienia >> Włącz integrację z GetResponse).
- Do każdego kontaktu dodanego poprzez integrację zostanie automatycznie przypisane pole dodatkowe ‘ref’. Ułatwi Ci to wyszukiwanie odbiorców i segmentację bazy adresowej.
To wszystko! Właśnie połączyłeś konto GetResponse z ClickMeeting. Zorganizuj spotkanie online i zamień jego uczestników w subskrybentów!