Otrzymaj wsparcie
od Działu Obsługi Klienta
96% naszych klientów uwielbia z nami rozmawiać.
Dbamy o Twój sukces – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Całodobowe wsparcie przez email
Skontaktuj się z nami mailowo i otrzymaj pomoc w ciągu 24 godzin w jednym z 7 obsługiwanych języków.
Obsługiwane języki:Czat na żywo z ekspertem
Porozmawiaj z naszym ekspertem na żywo - po angielsku 24/7, a po polsku w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.
Obsługiwane języki:Skorzystaj z naszego Centrum pomocy
Mamy dla Ciebie artykuły i filmy, które pomogą Ci nauczyć się wszystkiego – od importu listy po konfigurację lejków sprzedażowych.
Jesteśmy tu, aby Ci pomóc
klientów na całym świecie
gotowych Ci pomóc
lub mniej to średni czas, w jakim podejmujemy rozmowę na czacie
Korzystam z GetResponse i nie planuję zmian – wasza obsługa klienta jest GENIALNA!
Dzięki jej pomocy i wsparciu wiem, jak dobrze wykorzystać platformę. Dziękuję - bardzo doceniam waszą pracę.
Co mnie przekonało? Obsługa klienta. Wy naprawdę lubicie z nami rozmawiać.
Muszę przyznać, że GetResponse i AWeber stoczyły bardzo zaciętą walkę. Ostatecznie jednak skłoniłem się ku GetResponse.