CYKLE DO ZARZĄDZANIA SUBSKRYBENTAMI
Cykl do scoringu subskrybentów
Zidentyfikuj i priorytetyzuj leady o wysokim potencjale dzięki automatycznemu rankingowi, korzystając z naszego Szablonu Workflow Punktacji Subskrybentów.
WYKORZYSTANIE SZABLONÓW
Optymalizuj targetowanie dzięki workflow punktacji subskrybentów
Masz trudności z identyfikacją najcenniejszych subskrybentów? Nasz Szablon Workflow Punktacji Subskrybentów pomoże Ci to zmienić. To potężne narzędzie automatycznie ocenia Twoich subskrybentów na podstawie ich zaangażowania i zachowań, ułatwiając wskazanie leadów o największym potencjale. Dostosuj swoje działania marketingowe, zwiększaj konwersje i maksymalizuj ROI, skupiając się na kontaktach, które mają największe znaczenie. Zoptymalizuj swoją strategię targetowania subskrybentów już dziś!
Wykorzystaj do:
- Identyfikacji leadów o wysokiej wartości
- Priorytetyzacji działań sprzedażowych
- Segmentacji zaangażowanych subskrybentów
- Personalizacji kampanii marketingowych
Jak skonfigurować workflow punktacji subskrybentów?
Obejrzyj wideo z instrukcją konfiguracji automatyzacji powitalnych wiadomości e-mail z wykorzystaniem tego szablonu.
Możesz również zapoznać się z prostą, krok po kroku instrukcją poniżej filmu.
- Wybierz szablon automatyzacji o nazwie Podstawowy Plan Punktacji.
- Wybierz tag przypisany do najmniej zaangażowanych kontaktów, który będzie uruchamiał tę automatyzację.
- Wybierz wiadomość automatyczną z linkiem, którą chcesz wysłać do kontaktów spełniających kryteria retargetingu.
- Skonfiguruj wiadomości follow-up dla wszystkich, którzy kliknęli w Twój link.
- Przed opublikowaniem workflow upewnij się, że wszystkie elementy są połączone i skonfigurowane oraz że ustawienia w prawym górnym rogu są odpowiednio dobrane.