CYKLE DO ZARZĄDZANIA SKUBSKRYBENTAMI
Automatyzacja do Retargetingu Subskrybentów
Ponownie zaangażuj i przekształć zainteresowanych subskrybentów dzięki automatycznym, spersonalizowanym wiadomościom, korzystając z naszego Szablonu Workflow Retargetingu Subskrybentów.
WYKORZYSTANIE SZABLONU
Ożyw zainteresowanie dzięki automatyzacji retargetingu subskrybentów
Tracisz kontakt z subskrybentami, którzy wykazali zainteresowanie, ale nie dokonali zakupu? Nasz Szablon Automatyzacji Retargetingu Subskrybentów pomoże Ci to zmienić. To potężne narzędzie automatyzuje spersonalizowane wiadomości i ukierunkowane kampanie, ułatwiając ponowne nawiązanie kontaktu z cennymi potencjalnymi klientami. Ponownie zaangażuj swoją grupę odbiorców, zwiększ konwersje i maksymalizuj zwrot z inwestycji w marketing. Zacznij przekształcać ciepłe leady w lojalnych klientów już dziś!
Wykorzystaj do:
- Ponownego zaangażowania nieaktywnych subskrybentów
- Promowania trafnych treści
- Sprzedaży dodatkowych, powiązanych produktów
- Wysyłania ekskluzywnych ofert
Jak skonfigurować workflow retargetingu subskrybentów?
Obejrzyj wideo z instrukcją konfiguracji automatyzacji retargetingu subskrybentów z wykorzystaniem tego szablonu.
Możesz również zapoznać się z prostą, krok po kroku instrukcją poniżej filmu.
- Wybierz szablon automatyzacji o nazwie „Retargeting Kontaktów”.
- Wybierz tag przypisany do najmniej zaangażowanych kontaktów, który będzie uruchamiał tę automatyzację.
- Wybierz wiadomość automatyczną z linkiem, którą chcesz wysłać do kontaktów spełniających kryteria retargetingu ustalone przez Ciebie.
- Skonfiguruj wiadomości follow-up dla wszystkich, którzy kliknęli w Twój link.
- Przed opublikowaniem workflow upewnij się, że wszystkie elementy są połączone i skonfigurowane, a ustawienia w prawym górnym rogu są odpowiednio dobrane.