CYKLE DO ZWIĘKSZANIA SPRZEDAŻY ECOMMERCE
Automatyzacja do promowania nowego produktu
Zbuduj zaangażowanie i zwiększ sprzedaż dzięki automatycznym, ukierunkowanym kampaniom, korzystając z naszego Szablonu Automatyzacji Promocji Nowych Produktów.
WYKORZYSTANIE SZABLONU
Zbuduj zainteresowanie dzięki automatyzacji do promowania nowych produktów
Masz trudności z dotarciem do klientów z informacją o swoich nowych produktach? Nasz Szablon Automatyzacji Promocji Nowych Produktów pomoże Ci rozwiązać ten problem. To gotowe do wdrożenia rozwiązanie automatyzuje ukierunkowane kampanie i spersonalizowane wiadomości, dzięki czemu Twoje nowe produkty trafiają do właściwej grupy odbiorców, maksymalizując efekty. Zwiększ rozpoznawalność, zaangażowanie i sprzedaż już od pierwszego dnia. Rozpocznij budowanie zainteresowania i z łatwością przekształcaj leady w klientów!
Wykorzystaj żeby:
- Zebrać pierwsze opinie od klientów
- Sprzedawać dodatkowe produkty obecnym klientom
- Docierać do segmentów o wysokim potencjale
- Promować prezentacje i demo produktów
Jak ustawić cykl do Promocji Nowych Produktów?
Obejrzyj wideo z instrukcją konfiguracji automatyzacji powitalnych wiadomości e-mail z wykorzystaniem tego szablonu.
Możesz również zapoznać się z prostą, krok po kroku instrukcją poniżej filmu.
- Wybierz szablon automatyzacji o nazwie „Limitowana Oferta”.
- Wybierz link z wiadomości promocyjnej, który ma uruchamiać tę automatyzację po kliknięciu.
- Skonfiguruj, ilu kontaktom ma zostać przyznana specjalna oferta, w zależności od tego, kto kliknął jako pierwszy.
- Utwórz zieloną ścieżkę dla kontaktów, które kliknęły link jako pierwsze, oraz czerwoną ścieżkę dla tych, którzy nie zdążyli kliknąć na czas.
- Przed opublikowaniem workflow upewnij się, że wszystkie elementy są połączone i skonfigurowane oraz sprawdź, czy ustawienia w prawym górnym rogu zostały odpowiednio dobrane.