Po co mi strona internetowa?
Według badań przeprowadzonych jeszcze przed pandemią koronawirusa, 70-80% ludzi szuka informacji o firmie w Internecie, zanim dokona w niej zakupu. Poszukiwania zazwyczaj rozpoczynają się od strony internetowej - potencjalni kupujący sprawdzają, co firma ma w ofercie, gdzie się znajduje, itp. Mimo, że istnieją inne sposoby na budowę swojej obecności w Internecie (np. stworzenie strony firmy na Facebooku czy wizytówki firmy w Google), jedynym rozwiązaniem, które daje Ci pełną kontrolę nad tym, jak Twoja marka prezentuje się online, jest posiadanie własnej strony internetowej. To jednak nie wszystko! Profesjonalnie wyglądająca witryna zwiększy wiarygodność Twojej firmy i pomoże w zdobyciu większej liczby klientów. Ponadto, jeśli masz w planach promocję firmy za pomocą reklam na Facebooku lub Google, lepiej przyciągać ruch na stronę, nad którą masz pełną kontrolę.
Jaka jest różnica między stroną internetową a landing page?
Strona internetowa zazwyczaj składa się ze strony głównej i dodatkowych podstron, np. O nas, Oferta, Kontakt, Galeria itp.
- Adres URL Twojej strony (np. przyklad.pl) otwiera stronę główną.
- Podstrony mają swoje własne katalogi, np. przyklad.pl/o-nas
Landing page to pojedyncza strona, najczęściej służąca do promocji jednorazowej oferty. Zwykle zawiera formularz zapisu, po wypełnieniu którego pojawia się strona z podziękowaniem za zapis.
Czy posiadanie strony internetowej dla mojej firmy jest lepsze niż zarządzanie tylko stroną na Facebooku?
Chociaż media społecznościowe są świetnym miejsce na promocję Twojej firmy i pozyskiwanie klientów, możesz osiągnąć jeszcze więcej z profesjonalną stroną. Dowiedz się, dlaczego wierzymy, że profesjonalna strona jest równie ważna, co strona na Facebooku i jak korzystać z obu naraz, aby jeszcze sprawniej rozwijać biznes.