Raporty o digital marketingu
Zaawansowane statystyki email i raporty z Twoich działań online marketingowych.
Analizuj kampanie i dane klientów i optymalizuj swoją strategię poprzez podejmowanie decyzji opartych na danych.
Zaawansowane statystyki email i raporty z Twoich działań online marketingowych.
Analizuj kampanie i dane klientów i optymalizuj swoją strategię poprzez podejmowanie decyzji opartych na danych.
Miej szybki dostęp do bazy danych klientów i statystyk kampanii, bezpiecznie przechowywanych na jednej platformie.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi istotnymi statystykami dostarczanymi automatycznie na Twój adres email.
Analizuj mocne i słabe strony kampanii, aby wyeliminować błędy i poprawić doświadczenie klienta.
Miej dostęp do danych w każdym momencie i od razu podejmuj działania z aplikacją mobilną GetResponse.
Korzystaj z danych, aby wycisnąć jak najwięcej z email marketingu. Monitoruj wskaźniki otwarć i kliknięć, wykorzystywane urządzenia czy wypisy z listy. Monitoruj przychody i dopasowuj treści emaili do preferencji odbiorców.
Za pomocą zaledwie kilku kliknięć obserwuj w czasie rzeczywistym, ile przychodu generuje każdy z Twoich newsletterów.
Dowiedz się, które sekwencje emaili w Twojej strategii email marketingowej sprawdzają się najlepiej.
Śledź kliknięcia użytkowników w całej wiadomości, aby dowiedzieć się, gdzie skupia się ich uwaga.
Obserwuj przyrost statystyk kontaktów w czasie. Zobacz, jaki wpływ na Twoje listy mają bieżące kampanie i podejmuj odpowiednie działania na podstawie tych danych.
Monitoruj:
Analizuj przejrzyste raporty monitorujące kluczowe wskaźniki ecommerce, takie jak:
Monitoruj wydajność konkretnych cykli w określonych przedziale czasowym, aby jeszcze bardziej zaangażować odbiorców
Analizuj:
Prowadź testy A/B, aby dowiedzieć się, co najlepiej działa na Twoich odbiorców i rozwijaj swoją strategię marketingową w oparciu o dane.
Testuj wiele wariantów landing pages, tematów wiadomości, elementów designu i przycisków CTA, aby ustalić, które najskuteczniej zwiększają zaangażowanie Twoich subskrybentów.
Jeśli chcesz pracować z zebranymi danymi w zewnętrznym narzędziu (jak Microsoft Excel), to możesz pobrać każdy raport.
Dostępne raporty możesz wyeksportować w formatach PDF, XLXS i CSV.
ZACZNIJ ZA DARMO | BEZ KARTY KREDYTOWEJ | PEŁNA OCHRONA PRYWATNOŚCI
Dostosuj swój pulpit, dodając do niego widgety, które wyświetlają statystyki w czasie rzeczywistym. W ten sposób uzyskasz szybki i łatwy podgląd wyników Twojej firmy.
Liczba odwiedzin, unikalnych odwiedzających i zapisów.
Kluczowe wskaźniki wydajności Twojej strony WWW.
Przejrzysty przegląd wyników aktywnych lejków konwersji.
Wyświetlenia, wizyty, kliknięcia i leady generowane przez pop-upy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o raportach i statystykach, odwiedź dedykowaną sekcję naszego Centrum pomocy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o raportach i statystykach, odwiedź dedykowaną sekcję naszego Centrum pomocy.
Przeanalizuj statystyki dotyczące email marketingu zawarte w raporcie od Getresponse.
W tym artykule przedstawiamy i opisujemy kluczowe wskaźniki skuteczności email marketingu.
Przeanalizuj statystyki dotyczące email marketingu zawarte w raporcie od Getresponse.
GetResponse MAX to rozwiązanie dla średnich i dużych firm, które potrzebują zaawansowanych narzędzi do marketingu, dedykowanego wsparcia i ochrony danych na najwyższym poziomie.
Z GetResponse MAX otrzymujesz:
Aby powiązać listy kontaktów w GetResponse z Twoim kontem Google Analytics, musisz przełączyć przycisk Włącz/Wyłącz w pierwszym etapie tworzenia wiadomości email, aby włączyć lub wyłączyć śledzenie Google Analytics w Twoim newsletterze. To daje Ci możliwość monitorowania Twoich list i newsletterów z poziomu Twojego konta Google Analytics. Integracja automatycznie zmodyfikuje linki w Twoich newsletterach, dodając wszystkie wymagane parametry UTM, które są niezbędne do wnikliwego śledzenia ich wydajności. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w tym artykule w naszym Centrum Pomocy.
Przejdź do Raportów z poziomu pulpitu - otworzy się kolejna strona. W menu wybierz Newslettery. Otworzy się strona z Twoimi statystykami email. Z menu bocznego wybierz typ wiadomości, który Cię interesuje, a następnie za pomocą strzałki w dół przejrzyj statystyki dla konkretnych list i wiadomości. Tam znajdziesz szczegółowe informacje o wskaźniku otwarć, kliknięć, Twoich celach, mediach społecznościowych, zwrotach, wypisach i zgłoszeniach spamu.
Spersonalizowane raporty to raporty z danymi o Twoich listach i wynikach wysyłek, które otrzymujesz na swoją skrzynkę odbiorczą codziennie, co tydzień lub co miesiąc. To narzędzie pozwala Ci automatycznie generować cykliczne lub jednorazowe raporty zawierające wybrane przez Ciebie pola. Aby dowiedzieć się jak stworzyć spersonalizowany raport, zapoznaj się z naszym poradnikiem w Centrum Pomocy.
ZACZNIJ ZA DARMO | BEZ KARTY KREDYTOWEJ | PEŁNA OCHRONA PRYWATNOŚCI