Szablony wiadomości z ofertą
Zastanawiasz się jak przekazać swoją ofertę klientom? Newsletter to świetny sposób! Dzięki gotowym szablonom stworzysz skuteczną wiadomość w kilka minut.
ZACZNIJ ZA DARMOKolekcja na Walentynki
Sprzedaż Biletów
Powrót do szkoły
Promocja na Dzień Ojca
Promocja na Dzień Matki
Bookstore Deals
Trip Promotion
Słodkie Promocje
Produkty dla zdrowia i urody
Promocja wybranych produktów
Wyrazy uznania dla klienta
Wielka promocja
Zaprezentuj swoją markę
Mindfulness Kurs Online
Coaching - Zdrowie Psychiczne
Wyprzedaż Wiosenna
Darmowa Wysyłka
Zakochaj się
Promocja Black Friday
Przedstaw swoją ofertę
Zrób wrażenie
Premiera nowego produktu
Pierwsza oferta
Rekomenduj Produkty
Urodziny
Letnia wyprzedaż
Nowe produkty
Zniżka powitalna
Wakacyjna wyprzedaż
Zobrazuj swoje doświadczenie
Odliczanie 3-2-1
Celebracja GIF
Wyróżnione produkty
Dziel się wiedzą
Promuj unikalne oferty
Ułatwiaj robienie zakupów
Promuj wiele produktów
Informuj o nowościach
Opowiedz swoją historię
Nowa promocja
Prezentacja produktów
Życzenia urodzinowe
Premiera nowego produktu
Promocja produktu
Promocja piekarni
Zniżka
Prosta prezentacja produktu
Zniżka Black Friday
Oferty Black Friday
Promocja contentu
Black Friday: Kurs językowy
Cyber Monday: Najlepsze oferty
Rekomendacje Black Friday
Black Friday Oferta
Kosmetyki
Angażująca promocja
Zdrowe jedzenie
Dostawa Pizzy
Smaczne posiłki
Tryb Ciemny - Cennik
Letnie Smoothie
Letnia Promocja
Letnie powitanie
Letnia Wycieczka
Wizyta w sklepie
Podwyższenie planu
Kurs jogi online
Program fitness online
KATEGORIE
Szablony newsletterów -
perfekcyjny design i wygoda
Wiadomości perfekcyjne co do piksela
Zaoszczędź czas
używając bogatej biblioteki
szablonów wiadomości.
Łatwość edytowania
Edytuj wybrane szablony
przy użyciu najprostszego na świecie
edytora drag-and-drop.
Responsywny design
Zapewnij świetny design i
wyświetlanie na wszystkich urządzeniach
bez znajomości
HTML.
99% dostarczalności
Powierz swój email marketing
wiarygodnemu dostawcy usług
i ciesz się świetnymi
wynikami.
Stwórz swój pierwszy newsletter już dziś
ZACZNIJ ZA DARMOPorady i przewodniki, które pomogą Ci zacząć kampanie mailingowe
Email marketing - Centrum pomocy
Więcej informacji na temat zestawu narzędzi do email marketingu znajdziesz w Centrum pomocy.
CENTRUM POMOCY ›Czym jest email marketing i jak działa?
Dowiedz się, z jakimi korzyściami wiąże się korzystanie z email marketingu i jak stworzyć swoją pierwszą kampanię.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O EMAIL MARKETINGU ›Strategie email marketingowe dla małego biznesu
Dowiedz się jak wykorzystać ten kanał komunikacji i rozwinąć swój biznes.
ROZWIJAJ SIĘ DZIĘKI NEWSLETTEROM ›Szablony wiadomości wyjaśnione
Jak mogę użyć szablonów newsletterów w GetResponse?
Newslettery są istotnym elementem kampanii email marketingowych. Stanowią najprostszy sposób na kontakt z klientami - np. wiadomości powitalne, informacje dotyczące nadchodzących promocji itp.
GetResponse oferuje setki gotowych szablonów, które możesz dostosowywać, używając edytora drag-and-drop. Edytowanie szablonów nie wymaga znajomości HTML i pozwala na dopasowanie szablonu do Twoich potrzeb.
Odkryj korzyści płynące z używania edytora wiadomości.
Czy mogę zapisać swoje szablony i wykorzystać je w przyszłych kampaniach?
Możesz stworzyć i zarządzać swoją biblioteką szablonów. Umożliwi Ci to tworzenie kampanii szybciej i bardziej efektywnie.
Twoja biblioteka szablonów ma swoją dedykowaną zakładkę w sekcji Email marketing w GetResponse. Możesz pracować nad wybranymi szablonami bez konieczności tworzenia newsletterów.
Kiedy używasz szablonu do tworzenia newslettera, kopiujemy zawartość do aktualnego projektu. Oznacza to, że edytując szablon dla konkretnego newslettera, nie zmieniasz bazowego szablonu.
Możesz dowiedzieć się więcej na temat szablonów w tym artykule.
Czy mogę przeprowadzać testy A/B newslettera zbudowanego przy pomocy szablonu?
Możesz A/B testować wszystkie rodzaje wiadomości, łącznie z wiadomościami stworzonymi przy użyciu szablonów. Prowadzenie testów A/B jest świetną metodą na optymalizacje kampanii i polepszanie kluczowych wskaźników takich jak otwarcia, czy CTR.
Istnieją dwa rodzaje testów, które możesz przeprowadzać.
1. Testowanie tematu wiadomości pozwala na sprawdzanie:
2. Testowanie treści pozwala na sprawdzanie różnych szablonów, treści, układu, obrazów i CTA.
Dla obu typów testów możliwe jest sprawdzanie do pięciu zmiennych dla jednej wiadomości.