Szablony wiadomości firmowych
Wybierz jeden spośród wielu profesjonalnych i responsywnych szablonów wiadomości firmowych.
ZACZNIJ ZA DARMOPowitanie - Nieruchomości
New Product Launch
Tryb Ciemny - Dekoracja Wnętrz
Powitanie z GIFem
Zaprezentuj wybrane produkty
Ciepłe powitanie
Promocja darmowego produktu
Produkty dla zdrowia i urody
Zaprezentuj swoją markę
Edukuj subskrybentów
Cyber Monday - Ostatnia Szansa
Cyber Monday: Ostatnia Szansa!
Mindfulness Kurs Online
Coaching - Zdrowie Psychiczne
Wyprzedaż Wiosenna
Podsumowanie roku
Przedstaw swoją ofertę
Burza mózgów - follow up
Informuj o aktualnościach
Nowe produkty
Zniżka powitalna
Wyróżniona promocja
Wakacyjna wyprzedaż
Zobrazuj swoje doświadczenie
Komunikacja z klientami
Dziel się wiedzą
Promuj unikalne oferty
Opowiedz swoją historię
Promocja nowych produktów
Życzenia urodzinowe
Powitaj subskrybentów
Powitanie
Powitaj nowych subskrybentów
Angażujące powitanie
Zniżka powitalna
Przyjacielskie powitanie
Nowoczesne powitanie
Fitness - zapisy
Promocja - usługi prawne
Fitness - demo
Energetyczne powitanie
Oferty Black Friday
Proste powitanie
Promocja contentu
Podziękowanie za zapis
Promocja zdrowej diety
Edukacja fitness
Proste przedstawienie
Cyber Monday: Najlepsze oferty
Zmiany, powitanie
Promocja przepisu
Kosmetyki
Nagranie Webinaru
Zaproszenie na webinar
Pro Tips
Angażująca promocja
Letnie Smoothie
Letnie powitanie
Podwyższenie planu
Zenphony
Kurs jogi online
Email awaryjny
Usługi Marketingowe
Program fitness online
KATEGORIE
- BiznesNewsletter firmowy
- Edukacja
- Sprzedaż
- Święta
- Wydarzenia
Szablony newsletterów -
perfekcyjny design i wygoda
Wiadomości perfekcyjne co do piksela
Zaoszczędź czas
używając bogatej biblioteki
szablonów wiadomości.
Łatwość edytowania
Edytuj wybrane szablony
przy użyciu najprostszego na świecie
edytora drag-and-drop.
Responsywny design
Zapewnij świetny design i
wyświetlanie na wszystkich urządzeniach
bez znajomości
HTML.
99% dostarczalności
Powierz swój email marketing
wiarygodnemu dostawcy usług
i ciesz się świetnymi
wynikami.
Stwórz swój pierwszy newsletter już dziś
ZACZNIJ ZA DARMOPorady i przewodniki, które pomogą Ci zacząć kampanie mailingowe
Email marketing - Centrum pomocy
Więcej informacji na temat zestawu narzędzi do email marketingu znajdziesz w Centrum pomocy.
CENTRUM POMOCY ›Czym jest email marketing i jak działa?
Dowiedz się, z jakimi korzyściami wiąże się korzystanie z email marketingu i jak stworzyć swoją pierwszą kampanię.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O EMAIL MARKETINGU ›Strategie email marketingowe dla małego biznesu
Dowiedz się jak wykorzystać ten kanał komunikacji i rozwinąć swój biznes.
ROZWIJAJ SIĘ DZIĘKI NEWSLETTEROM ›Szablony wiadomości wyjaśnione
Jak mogę użyć szablonów newsletterów w GetResponse?
Newslettery są istotnym elementem kampanii email marketingowych. Stanowią najprostszy sposób na kontakt z klientami - np. wiadomości powitalne, informacje dotyczące nadchodzących promocji itp.
GetResponse oferuje setki gotowych szablonów, które możesz dostosowywać, używając edytora drag-and-drop. Edytowanie szablonów nie wymaga znajomości HTML i pozwala na dopasowanie szablonu do Twoich potrzeb.
Odkryj korzyści płynące z używania edytora wiadomości.
Czy mogę zapisać swoje szablony i wykorzystać je w przyszłych kampaniach?
Możesz stworzyć i zarządzać swoją biblioteką szablonów. Umożliwi Ci to tworzenie kampanii szybciej i bardziej efektywnie.
Twoja biblioteka szablonów ma swoją dedykowaną zakładkę w sekcji Email marketing w GetResponse. Możesz pracować nad wybranymi szablonami bez konieczności tworzenia newsletterów.
Kiedy używasz szablonu do tworzenia newslettera, kopiujemy zawartość do aktualnego projektu. Oznacza to, że edytując szablon dla konkretnego newslettera, nie zmieniasz bazowego szablonu.
Możesz dowiedzieć się więcej na temat szablonów w tym artykule.
Czy mogę przeprowadzać testy A/B newslettera zbudowanego przy pomocy szablonu?
Możesz A/B testować wszystkie rodzaje wiadomości, łącznie z wiadomościami stworzonymi przy użyciu szablonów. Prowadzenie testów A/B jest świetną metodą na optymalizacje kampanii i polepszanie kluczowych wskaźników takich jak otwarcia, czy CTR.
Istnieją dwa rodzaje testów, które możesz przeprowadzać.
1. Testowanie tematu wiadomości pozwala na sprawdzanie:
2. Testowanie treści pozwala na sprawdzanie różnych szablonów, treści, układu, obrazów i CTA.
Dla obu typów testów możliwe jest sprawdzanie do pięciu zmiennych dla jednej wiadomości.