Szablony wiadomości na Black Friday

Black Friday to jedna z najlepszych okazji na rozwinięcie sprzedaży, a newsletter to idealna metoda na promocję specjalnych ofert. Dzięki gotowym szablonom stworzysz skuteczną wiadomość w kilka minut.

ZACZNIJ ZA DARMO
UŻYJ SZABLONU

Wyprzedaż błyskawiczna w Black Friday

UŻYJ SZABLONU

Black Friday Ecommerce

UŻYJ SZABLONU

Ostatnie przypomnienie o Black Friday

UŻYJ SZABLONU

Przypomnienie o Black Friday

UŻYJ SZABLONU

Black Friday - Wyprzedaż

UŻYJ SZABLONU

Black Friday - Sklep

UŻYJ SZABLONU

Black Friday - Prezent

UŻYJ SZABLONU

Black Friday - Zniżka

UŻYJ SZABLONU

Promocja Black Friday

UŻYJ SZABLONU

Zniżka Black Friday

UŻYJ SZABLONU

Oferty Black Friday

UŻYJ SZABLONU

Black Friday: Najlepsze Oferty

UŻYJ SZABLONU

Black Friday: Kurs językowy

UŻYJ SZABLONU

Black Friday: Super wyprzedaż!

UŻYJ SZABLONU

Rekomendacje Black Friday

UŻYJ SZABLONU

Black Friday Premiery

UŻYJ SZABLONU

Black Friday Oferta

UŻYJ SZABLONU

Gotowi na Black Friday

Szablony newsletterów -
perfekcyjny design i wygoda

Wiadomości perfekcyjne co do piksela

Zaoszczędź czas
używając bogatej biblioteki
szablonów wiadomości.

Łatwość edytowania

Edytuj wybrane szablony
przy użyciu najprostszego na świecie
edytora drag-and-drop.

Responsywny design

Zapewnij świetny design i
wyświetlanie na wszystkich urządzeniach
bez znajomości
HTML.

99% dostarczalności

Powierz swój email marketing
wiarygodnemu dostawcy usług
i ciesz się świetnymi
wynikami.

Stwórz swój pierwszy newsletter już dziś

ZACZNIJ ZA DARMO

Porady i przewodniki, które pomogą Ci zacząć kampanie mailingowe

Email marketing - Centrum pomocy

Więcej informacji na temat zestawu narzędzi do email marketingu znajdziesz w Centrum pomocy.

CENTRUM POMOCY

Czym jest email marketing i jak działa?

Dowiedz się, z jakimi korzyściami wiąże się korzystanie z email marketingu i jak stworzyć swoją pierwszą kampanię.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O EMAIL MARKETINGU

Strategie email marketingowe dla małego biznesu

Dowiedz się jak wykorzystać ten kanał komunikacji i rozwinąć swój biznes.

ROZWIJAJ SIĘ DZIĘKI NEWSLETTEROM

Szablony wiadomości wyjaśnione

Jak mogę użyć szablonów newsletterów w GetResponse?

Newslettery są istotnym elementem kampanii email marketingowych. Stanowią najprostszy sposób na kontakt z klientami - np. wiadomości powitalne, informacje dotyczące nadchodzących promocji itp.

GetResponse oferuje setki gotowych szablonów, które możesz dostosowywać, używając edytora drag-and-drop. Edytowanie szablonów nie wymaga znajomości HTML i pozwala na dopasowanie szablonu do Twoich potrzeb.

  • Dodawaj i edytuj pola tekstowe i obrazy
  • Używaj biblioteki Shuttertock składającej się z ponad 2 milionów obrazów
  • Optymalizuj swoje wiadomości dla urządzeń mobilnych
  • Zmieniaj layout
  • Dodaj swoje produkty i rozwijaj sprzedaż
  • Dodawaj kody promocyjne
  • Odkryj korzyści płynące z używania edytora wiadomości.

    Czy mogę zapisać swoje szablony i wykorzystać je w przyszłych kampaniach?

    Możesz stworzyć i zarządzać swoją biblioteką szablonów. Umożliwi Ci to tworzenie kampanii szybciej i bardziej efektywnie.

    Twoja biblioteka szablonów ma swoją dedykowaną zakładkę w sekcji Email marketing w GetResponse. Możesz pracować nad wybranymi szablonami bez konieczności tworzenia newsletterów.

    Kiedy używasz szablonu do tworzenia newslettera, kopiujemy zawartość do aktualnego projektu. Oznacza to, że edytując szablon dla konkretnego newslettera, nie zmieniasz bazowego szablonu.

    Możesz dowiedzieć się więcej na temat szablonów w tym artykule.

    Czy mogę przeprowadzać testy A/B newslettera zbudowanego przy pomocy szablonu?

    Możesz A/B testować wszystkie rodzaje wiadomości, łącznie z wiadomościami stworzonymi przy użyciu szablonów. Prowadzenie testów A/B jest świetną metodą na optymalizacje kampanii i polepszanie kluczowych wskaźników takich jak otwarcia, czy CTR.

    Istnieją dwa rodzaje testów, które możesz przeprowadzać.

    1. Testowanie tematu wiadomości pozwala na sprawdzanie:

  • Długości tematu
  • Pól dodatkowych
  • Emoji
  • Tekstu podglądu
  • 2. Testowanie treści pozwala na sprawdzanie różnych szablonów, treści, układu, obrazów i CTA.

    Dla obu typów testów możliwe jest sprawdzanie do pięciu zmiennych dla jednej wiadomości.