Twoi subskrybenci mogą pomóc Ci rozpropagować Twój przekaz! Użyj przeciągalnych ikon dla takich serwisów społecznościowych jak:
Twoje wiadomości nie muszą kończyć swojej podróży w skrzynce odbiorczej.
Analizuj wszystkie publikacje dzięki statystykom social media.
Jak skutecznie pozyskiwać subskrybentów i nowych klientów? Dodaj formularz na fanpage'u, dostosuj go do swoich potrzeb i obserwuj, jak rośnie Twoja baza adresowa – a to wszystko bezpłatnie i za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Zaproponuj czytelnikom wysyłkę dodatkowych treści drogą emailową. Po prostu dodaj na swoim blogu odpowiedni formularz i obserwuj, jak do Twojej bazy dołącza coraz więcej zainteresowanych i zaangażowanych odbiorców.
Docieraj do wszystkich czytelników i informuj ich o nowych wpisach za pomocą emaili i postów w social media. Połącz aktualizacje z odpowiednimi kampaniami, dostosuj wygląd wiadomości do upodobań odbiorców i zdecyduj, kiedy będą je otrzymywać.
Masz mnóstwo treści wideo na serwisach typu YouTube, Vimeo, Wistia lub VidYard? Chcesz wykorzystać je w materiałach marketingowych? Skorzystaj z dowolnej integracji, aby zamieścić te filmy na swoim landing page.