Statystyki kampanii email marketingowych
Sprawdzaj skuteczność swoich newsletterów i optymalizuj kampanie.
ZACZNIJ ZA DARMODOSTĘPNE W PLANIE DARMOWYM
Sprawdzaj skuteczność swoich newsletterów i optymalizuj kampanie.
ZACZNIJ ZA DARMODOSTĘPNE W PLANIE DARMOWYM
Przechowuj dane kontaktów i sprawdzaj statystyki kampanii z poziomu jednej, bezpiecznej platformy.
Monitoruj kliknięcia, otwarcia, wypisy z listy, zwroty i wiele więcej, aby dowiedzieć się, co napędza zaangażowanie.
Prowadź testy i analizy, aby zdeterminować obszary rozwoju i Twoje kolejne działania marketingowe.
Miej dostęp do danych w każdym momencie i każdym miejscu dzięki aplikacji mobilnej GetResponse.
Przekształć dane w potężne narzędzie z kompletnym rozwiązaniem do statystyk kampanii. Monitoruj i analizuj email marketingowe wskaźniki KPI i podejmuj biznesowe decyzje na podstawie danych.
Pozyskuj cenne informacje na temat zaangażowania Twoich odbiorców. Analizuj i porównuj wyniki newsletterów, autoresponderów i wiadomości RSS na podstawie:
Dowiedz się, jak użytkownicy reagują na Twoje wiadomości i zwiększaj zaangażowanie. Wyciągaj wnioski z:
Na dedykowanym Kontaktom pulpicie możesz znaleźć szczegółowe informacje i zarządzać konkretnymi kontaktami, listami i segmentami.
Przeprowadzaj testy A/B wiadomości, aby dowiedzieć się, co działa na Twoich odbiorców. Możesz wypróbować różne warianty personalizacji, treści i układu wiadomości, aby przekonać się, co najkorzystniej wpływa na wskaźniki otwarć i kliknięć.
Monitoruj swoje działania marketingowe za pomocą GetRespose i podejmuj decyzje na podstawie danych.
Raporty o digital marketingu zbierają szczegółowe informacje o Twoich kampaniach i klientach, dzięki czemu masz dane, na których możesz polegać.
ZACZNIJ ZA DARMOAplikacja mobilna GetResponse wyśle Ci automatyczne powiadomienie push 24 godziny po wysyłce z informacją o wstępnych wynikach kampanii.
Otrzymuj aktualizacje na podstawie swoich wysyłek tak, aby nie przegapić szansy na optymalizację kampanii.
Podziel się wynikami kampanii ze współpracownikami i optymalizujcie działania na wszystkich kanałach.
Pobierz raport w formacie, który Ci odpowiada: PDF, XLSX albo CSV.
„Jeśli poważnie podchodzisz do rozwoju Twojej firmy, musisz pilnować statystyk. Bądź na bieżąco z wynikami Twoich mailingów, śledź wskaźnikami otwarć i na podstawie tych informacji podejmuj dalsze działania.”
GetResponse MAX to rozwiązanie dla średnich i dużych firm, które potrzebują zaawansowanych narzędzi do marketingu, dedykowanego wsparcia i ochrony danych na najwyższym poziomie.
Z GetResponse MAX otrzymujesz:
W tym artykule przedstawiamy i opisujemy kluczowe wskaźniki skuteczności email marketingu.
W tym artykule przedstawiamy i opisujemy kluczowe wskaźniki skuteczności email marketingu.
Zapoznaj się ze statystykami i wskazówkami nt. email marketingu, które pomogą Ci rozwinąć Twoje procesy analityczne i planowanie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o statystykach emaili, zapoznaj się z dedykowaną sekcją naszego centrum pomocy.
Zapoznaj się ze statystykami i wskazówkami nt. email marketingu, które pomogą Ci rozwinąć Twoje procesy analityczne i planowanie.
Monitorowanie otwarć to sposób pomiaru liczby osób, które otworzyły Twoją wiadomość. Jest obliczany procentowo w stosunku do dostarczonych emaili i jest niezbędnym wskaźnikiem pomiaru wyników kampanii.
Wskaźnik kliknięć pokazuje, ile razy odbiorcy kliknęli w linki w Twojej wiadomości. GetResponse pozwala na automatyczne śledzenie kliknięć w newsletterach, autoresponderach i wiadomościach RSS-to-email. O monitorowaniu kliknięć dowiesz się więcej z tego artykułu.
Mapa kliknięć pozwala Ci na sprawdzenie kliknięć w linki w Twoich wiadomościach. Możesz zobaczyć, ile razy konkretny link został kliknięty i jego procentowy udział we wszystkich kliknięciach. Mapa jest dostępna dla maili stworzonych w nowym edytorze. Z tego artykułu dowiesz się, jak otworzyć mapę kliknięć dla danej wiadomości.
Po otwarciu pulpitu GetResponse, przejdź do Raporty i zakładki Kontakty. Wybierz listę, która Cię interesuje, określ zakres dat i przejrzyj zapisy według źródła w sekcji Jak nowe kontakty zostały dodane.