new_mainTitle

Ulepsz swój marketing z naszym asystentem pisania AI

  • Twórz angażujące emaile w kilka minut

    Ubierz swoje pomysły w słowa dzięki prostym komendom, które wygenerują angażujące treści wiadomości.

  • Wykorzystuj szablony ponownie

    Wykorzystaj ponownie wiadomości, które już wysłałeś – zapełnij je nowymi treściami w kilka sekund.

  • Napędź swoją kreatywność

    Wykorzystaj AI do generowania pomysłów i pożegnaj się z brakiem weny.

  • Optymalizuj i zbieraj więcej kliknięć

    Doszlifuj swoje emaile dzięki gotowym komendom, aby zwiększyć zaangażowanie i liczbę kliknięć.

Wysyłaj emaile generujące nawet 33% więcej kliknięć

Klienci GetResponse notują wzrost klikalności nawet o 33%

dzięki naszemu asystentowi pisania AI.

Jak działa nasz asystent pisania AI?

Dzięki naszej integracji z OpenAI możesz wykorzystać moc AI do pisania i optymalizowania emaili bezpośrednio w edytorze. Asystent pisania AI jest dostępny w kreatorze emaili, więc możesz użyć go do stworzenia treści od podstaw lub dostosowania istniejącego szablonu. Skorzystaj z własnych lub gotowych komend, aby w kilka sekund wygenerować lub poprawić tekst.

  • Zacznij tworzyć emaila

    Wybierz, w jaki sposób chcesz utworzyć email: za pomocą szablonu, od podstaw lub z wykorzystaniem istniejącej wiadomości. Po wejściu do edytora, najedź kursorem na blok tekstowy, a po prawej stronie zobaczysz menu akcji. Kliknij ikonę różdżki oznaczoną AI, aby otworzyć asystenta AI.

  • Wygeneruj akapit

    Jeśli masz pusty blok tekstowy, możesz wygenerować treść za pomocą prostej komendy. Możesz dopasować ją do swoich potrzeb poprzez zmianę wartości w nawiasach lub wpisać dokładnie to, czego potrzebujesz. Kliknij przycisk "Generuj", a tekst pojawi się w kilka sekund.

  • Testuj i optymalizuj

    Gdy masz już tekst, możesz go z łatwością zmodyfikować – skrócić, uprościć lub zrobić cokolwiek innego, czego potrzebujesz. Wybierz jedną z 6 gotowych opcji lub wpisz własną komendę i kliknij "Dostosuj", a AI zajmie się resztą.

  • Sprawdź i wyślij

    Mamy to! Przejrzyj wygenerowany tekst i dopasuj go do Twojego stylu – to wszystko! Twój email jest gotowy do wysyłki!

Usprawnij tworzenie emaili dzięki mocy AI

Twórz angażujące i świetnie klikające się emaile łatwiej i szybciej niż kiedykolwiek. Dzięki integracji z OpenAI możesz korzystać z asystenta pisania AI bezpośrednio w kreatorze wiadomości i tworzyć emaile w kilka chwil.

Twórz lepsze emaile szybciej z asystentem pisania AI

Zapomnij o czasochłonnym copywritingu i pozwól AI działać. Dzięki asystentowi pisania AI wbudowanemu w edytor drag-and-drop, przygotujesz angażujące emaile w kilka minut.

Możesz generować całe akapity lub optymalizować tekst prostymi komendami.

Wprowadzaj poprawki i zwiększaj zaangażowanie

Optymalizuj wiadomości, aby przyciągnąć uwagę czytelników i zwiększyć wskaźnik klikalności.

Redaguj treści z wykorzystaniem asystenta pisania AI i własnych komend lub dostępnych opcji do szybkich poprawek.

  • Dodaj szczegóły
  • Skróć lub wydłuż
  • Zmień ton
  • Uprość
  • Popraw pisownię i gramatykę

Aktualizuj i przekształcaj
wiadomości w kilka sekund

Wykorzystaj ponownie sprawdzone szablony i zachowaj spójność marki, oszczędzając czas.

Zamiast tworzyć nowy szablon od podstaw, zaktualizuj wcześniej wysłaną wiadomość nową treścią wygenerowaną przez AI, która idealnie pasuje do Twojego designu i układu.

Jak stworzyć email
z asystentem pisania AI

Sprawdź, o ile łatwiejsze i szybsze jest tworzenie emaili dzięki naszej natywnej integracji z OpenAI.

Zacznij za darmo

Więcej funkcjonalności, z którymi oszczędzisz czas i zwiększysz ROI

Twórz, zarządzaj i analizuj najróżniejsze kampanie z poziomu jednego konta w GetResponse.

  • Generator emaili AI

    Wygeneruj cały szablon wiadomości zoptymalizowany pod słowa kluczowe i branżę.

  • Landing pages

    Rozwijaj swoją listę i promuj ofertę dzięki landing pages wygenerowanym przez AI.

  • Generator kampanii AI

    Wygeneruj landing page, wiadomość powitalną oraz newsletter za pomocą kilku kliknięć.

  • Marketing automation

    Zmień subskrybentów w klientów dzięki kampaniom wysyłkowym i SMS wyzwalanym na podstawie konkretnych zachowań.

GETRESPONSE MAX

Rozwiązania do email marketingu na dużą skalę dla profesjonalistów

Plany GetResponse MAX oferują rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb i wsparcie premium dla średnich i dużych firm, które chcą zmaksymalizować swoje przychody.

  • Dedykowane wsparcie 24/7
  • SMS marketing automation
  • Dedykowany adres IP
  • Pojedyncze logowanie (SSO)
  • Rekomendacje AI
  • Emaile transakcyjne

Materiały, które pomogą Ci ulepszyć
Twój email marketing z AI

Jak wykorzystać email marketing do zabezpieczenia swojej firmy na przyszłość

Strategiczne wskazówki, jak rozwinąć biznes dzięki email marketingowi.

Jak wykorzystać AI
w email marketingu?

Używaj OpenAI do pomocy
z zadaniami SEO

Asystent pisania AI w pigułce

Czym jest asystent pisania AI?

Asystent pisania AI to narzędzie napędzane OpenAI i zintegrowane z edytorem wiadomości GetResponse. Możesz użyć go do generowania treści podczas tworzenia wiadomości lub do modyfikowania istniejącego tekstu.

Czy asystent pisania AI jest prosty w obsłudze?

Asystent pisania AI jest bardzo prosty w obsłudze. Podczas tworzenia emaila w edytorze drag-and-drop, kliknij ikonę Asystenta pisania AI w menu bloku tekstowego. Dostosuj komendę i opisz własnymi słowami dokładnie to, czego potrzebujesz i kliknij "Wygeneruj".

Po wygenerowaniu tekstu możesz poprawić go za pomocą dostępnych opcji lub dodać bezpośrednio do Twojej wiadomości.

W których planach cenowych dostępny jest asystent pisania AI?

Asystent pisania AI jest dostępny we wszystkich płatnych planach GetResponse oraz w darmowym planie Free, jako część 30-dniowego dostępu do funkcjonalności premium.