Lejek konwersji

Doskonałe narzędzie do marketingu i pozyskiwania leadów

Zbuduj lejek sprzedażowy krok po kroku: twórz landing pages, automatyzuj emaile, sprzedawaj produkty, odzyskuj porzucone zamówienia i konwertuj klientów.
Narzędzie wcześniej znane jako Autofunnel.

ZACZNIJ ZA DARMO DARMOWE KONTO NA 30 DNI
UMÓW SIĘ NA DEMO SPERSONALIZOWANE ROZWIĄZANIA DLA DUŻYCH FIRM
Lejek konwersji

Pozwól lejkom konwersji działać za Ciebie

  • Lejek subskrypcji

    Zbieraj nowe leady przez Twój landing page - prosto
    i skutecznie, w kilka kliknięć.

  • Lejek z lead magnetem

    Udostępniaj treści w zamian za adres email, aby powiększać swoją bazę adresową.

  • Lejek sprzedażowy

    Promuj i sprzedawaj produkty
    w Internecie dzięki gotowemu, intuicyjnemu rozwiązaniu.

  • Lejek webinarowy

    Buduj relacje i zarabiaj na swojej wiedzy za pomocą darmowych lub płatnych webinarów.

Uzupełnij luki, a my zajmiemy się resztą

Wybierz spośród ponad 30 profesjonalnie zaprojektowanych scenariuszy, których celem jest sprzedaż, rozbudowa listy kontaktów lub zaprezentowanie Twojej oferty
- wszystko, aby pomóc Ci w rozwoju
.

Na początek, wygeneruj ruch

  • FACEBOOK ADS Facebook Marketing Partners

    Stwórz stargetowane reklamy na Facebooku i Instagramie bezpośrednio
    w GetResponse i zacznij dostarczać jakościowy ruch na Twoje landing pages.


Skieruj ruch na landing page

  • LANDING PAGES

    Twórz piękne i skuteczne strony, dostosowane do Twoich celów biznesowych. Pozwól odwiedzającym zapisywać się na Twoją listę
    i rejestrować się na webinary.


Pozyskaj nowe kontakty

  • FORMULARZE

    Są wbudowane w Twoje landing pages i automatycznie podpięte pod Twoją kampanię – wystarczy, że dodasz do nich pola, których potrzebujesz.

  • FORMULARZE EXIT

    Zdobywaj więcej konwersji poprzez zbieranie adresów email tych odwiedzających, którzy chcą opuścić Twoją stronę. Wystarczy tylko dostosować ich treść.


Buduj relacje z leadami dzięki
trafnej komunikacji

  • EMAIL MARKETING

    Przygotowuj automatyczne kampanie emailowe, które powitają nowo zapisane osoby i zbudują z nimi relacje, aby zwiększyć szanse na to, że staną się płacącymi klientami.

  • WEBINARY

    Buduj relacje i zarabiaj na swojej eksperckiej wiedzy za pomocą darmowych lub płatnych webinarów - bez dodatkowych opłat za zewnętrzne usługi webinarowe.


Zacznij sprzedawać swoje produkty

  • STRONY SPRZEDAŻOWE

    Dostosuj stronę sprzedażową i formularze zamówień w kilka chwil,
    aby sprzedawać w Internecie swoje produkty lub usługi.

  • SKLEPY I PRODUKTY

    Zarządzaj produktami fizycznymi i cyfrowymi w swoim koncie GetResponse – możesz potem automatycznie umieścić je na swoich stronach
    i w wiadomościach email.

  • INTEGRACJE E-COMMERCE

    Podłącz swój koszyk zakupowy i importuj produkty z Etsy, Stripe, Shopify, BigCommerce, Magento, WooCommerce oraz PrestaShop.


Zwiększaj sprzedaż dzięki
automatycznej komunikacji

  • WIADOMOŚCI O PORZUCONYM KOSZYKU

    Przekonuj ludzi do finalizowania niedokończonych zamówień, wysyłając im
    w idealnym momencie wiadomości,których nawet nie musisz konfigurować.

  • REKOMENDACJE PRODUKTÓW

    Automatycznie polecaj nowe produkty na podstawie wcześniejszych zakupów Twoich klientów.


Sprzedawaj więcej dzięki
ofertom up-sellingowym


Zarabiaj

  • SYSTEMY PŁATNOŚCI

    Podłącz konta PayU, PayPal, Stripe lub BlueSnap bez wychodzenia z naszej aplikacji i sprzedawaj produkty lub usługi prosto ze stron GetResponse.

  • AUTOMATYCZNE POTWIERDZENIA ZAMÓWIEŃ

    Wysyłaj wiadomości z potwierdzeniem zamówienia w ciągu kilku sekund
    od zakupu
    – automatycznie.

Zobacz, jak nasi klienci odnieśli sukces dzięki lejkom

Zacznij za darmo

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej

Twórz lejki w kilka kliknięć dzięki gotowym scenariuszom

Każdy scenariusz to wysokiej jakości grafiki, zawodowy projekt i profesjonalny tekst sprzedażowy. Dodaj kilka własnych szczegółów na temat tego, co oferujesz - i gotowe!

Twórz lejki w kilka kliknięć dzięki gotowym scenariuszom

Stwórz darmowe konto już dziś

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej

Szukasz rozwiązania email marketingowego dostosowanego do Twoich potrzeb? Poznaj GetResponse MAX

GetResponse MAX to rozwiązanie dla średnich i dużych firm, które potrzebują zaawansowanych narzędzi do marketingu, dedykowanego wsparcia i ochrony danych na najwyższym poziomie.

Z GetResponse MAX otrzymujesz:

  • dedykowane wsparcie 24/7*
  • SMS marketing automation
  • dedykowany adres IP*
  • emaile transakcyjne*
  • rekomendacje produktowe AI
* Dostępne tylko w planie GetResponse MAX2

Dowiedz się, jak tworzyć skuteczne lejki

FAQ

Czym jest lejek konwersji? Lejek konwersji jest wizualnym przedstawieniem etapów, które przechodzi klient na drodze do określonego działania np. zakupu. Lejek konwersji pomaga w zrozumieniu procesu sprzedażowego od pierwszego kontaktu z marką, do udanej transakcji. Dzięki temu możliwa jest optymalizacja tej ścieżki i wychwycenie etapu, na którym potencjalni klienci rezygnują.
Dla czego lejek konwersji jest istotny? Jest ważny, ponieważ dostarcza firmom informacji na temat profilu klienta i ścieżki, która prowadzi do konwersji. Pozwala to na udoskonalenie procesu, poprawienie wybranych obszarów i maksymalizacje zysków.
Jakie są etapy lejka konwersji? Etapy mogą różnić się w zależności od konkretnego biznesu, ale z reguły są to: Zdobycie uwagi, Zainteresowanie, Pożądanie, Akcja i Lojalność. Zdobycie uwagi ma miejsce, kiedy potencjalny klient pierwszy raz styka się z marką, czy produktem. Zainteresowanie- klient zdobywa więcej informacji na temat produktu lub usługi. Pożądanie określa moment, w którym potencjalny klient odczuwa potrzebę posiadania produktu. Akcja polega na dokonaniu zakupu, a Lojalność oznacza sytuacje, w której klient powraca i wiąże się z marką na dłuższy czas.
Jak mogę optymalizować lejek konwersji? Pierwszym etapem jest badanie dotyczące klientów, dzięki któremu zrozumiesz ich motywacje, proces decyzyjny, oczekiwania, oraz słabe punkty procesu. Kolejnym sposobem jest prowadzenie A/B testów, które pozwolą na sprawdzenie, jak działają różne warianty strony. Dodatkowym sposobem jest używanie tzw. heat map, czyli narzędzi pozwalających na dokładne sprawdzenie, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcje ze stroną i wprowadzenie poprawek.
Jakie wskaźniki powinienem śledzić, aby mierzyć sukces mojego lejka konwersji? Aby mierzyć sukces swojego lejka konwersji, powinieneś śledzić takie wskaźniki jak stopa konwersji, wskaźnik odrzutów, średni czas spędzony na stronie oraz liczbę odwiedzających na każdym etapie lejka. Śledząc te wskaźniki, możesz zidentyfikować obszary lejka, które mogą wymagać poprawy i podejmować decyzje oparte na danych w celu optymalizacji doświadczeń klienta i zwiększenia konwersji.
Jak wybrać odpowiedni lejek konwersji dla mojego biznesu? Aby określić odpowiedni lejek konwersji dla twojego biznesu, powinieneś wziąć pod uwagę swoje cele biznesowe i marketingowe, jak również ścieżkę klienta, oraz ich motywacje i oczekiwania. Możesz również przeprowadzić badania klientów i używać danych i analiz, aby zrozumieć ścieżkę klienta i zidentyfikować możliwości optymalizacji i poprawy.