I po szkoleniu.
We wtorek, 16 kwietnia w sali na XV piętrze Millenium Plaza w Warszawie mieliśmy zaszczyt gościć aż 95 uczestników, którym opowiadaliśmy o różnych aspektach email marketingu. Wszystkim bardzo dziękujemy za przybycie!
Czas na podsumowanie
Podczas całego dnia szkolenia odbyło się 10 prelekcji, każda poświęcona innemu aspektowi email marketingu. Mówiliśmy między innymi o:
- dostarczalności
- planie email marketingowym
- zbieraniu danych i ich przetwarzaniu
- tworzeniu emaili
- integrowaniu działań mailingowych z mediami społecznościowymi.
Staraliśmy się przekazać jak najwięcej przydatnej wiedzy, choć dzisiaj już wiemy, że jeden dzień to mało, aby poruszyć wszystkie interesujące uczestników aspekty, co sugerowała przede wszystkim ilość pytań do naszych prelegentów.
A uczestnicy dopisali – razem była nas na sali okrągła setka.
Z prelekcją wystąpił również pan Robert Kosidło z firmy Carrefour, która jest klientem GetResponse, opowiadając o doświadczeniach firmy z wysyłkami emaili reklamowych.
Wnioski na przyszłość
Dzięki ankietom przeprowadzonym wśród uczestników wiemy już, jakie tematy interesują Was najbardziej i z pewnością pod tym kątem będziemy projektować kolejne szkolenia. Szczególnym powodzeniem cieszyły się tematy dotyczace prawnych aspektów wysyłek newsletterów czy też pisania skutecznych tekstów w ofertach emailowych.
Musimy się jednak pochwalić, że ponad 90% uczestników zdecydowanie poleciłoby nasze szkolenie znajomym – a dla nas to najlepsza rekomendacja!
O kolejnych naszych inicjatywach będziemy informować już niebawem!
Dziękujemy!
Gorąco dziękujemy uczestnikom za przybycie oraz wszystkim partnerom wydarzenia za wspieranie nas w jego organizacji i promocji.
Serdecznie pozdrawiamy i widzimy się na kolejnym szkoleniu!