Twoja firma może spać spokojnie, wiedząc, że dane zarówno Twoje, jak i Twoich klientów, są bezpieczne.
Zagwarantowanie prywatności klienta jest obowiązkowe. Zapewnienie klientów, że mogą Ci zaufać, powierzając swoje dane jest niezbędne, zwłaszcza w nieustannie ewoluującym świecie transakcji cyfrowych, rejestrowaniu danych, formularzy i różnorakich interakcji.
W GetResponse traktujemy to bardzo poważnie i intensywnie pracowaliśmy nad tym, aby zapewnić naszych klientów oraz klientów naszych klientów, że ich dane są bezpieczne i że nie są niewłaściwie wykorzystywane. Mamy ogromną przyjemność ogłosić, że po wnikliwej inspekcji i sześciu miesiącach intensywnej pracy GetResponse uzyskało oficjalny status firmy działającej w zgodzie z RODO i otrzymało akredytację niezależnego audytora, zaufanego i szanowanego na całym świecie towarzystwa Bureau Veritas.
Chęci i możliwości
Otrzymanie oficjalnego statusu firmy działającej w zgodzie z RODO nie jest łatwe. Rozumiemy jednak, jak ważne jest potwierdzenie naszych działań i pokazanie, że można nam zaufać oraz że stosujemy się do wszystkich przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
Uzyskanie oficjalnego certyfikatu zgodności z RODO jest procesem dobrowolnym. Certyfikat ten nie jest tylko kawałkiem papieru – uzyskanie go wymaga potwierdzenia wielu informacji i jest związane ze skrupulatnym zewnętrznym audytem całej firmy, łącznie z wywiadami z naszymi udziałowcami oraz członkami zarządu, a także z kompleksową inspekcją naszej siedziby i środków bezpieczeństwa. Szereg prowadzonych działań ma zagwarantować, że podmiot, który ubiega się o oficjalną deklarację zgodności z RODO, faktycznie jest firmą godną zaufania.
Oznacza to, że możesz przekazać to zaufanie swoim klientom i poinformować ich, że poważnie traktujesz ochronę ich danych i wyrażasz gotowość do spełniania obecnych rozwijających się standardów prawnych. Wszystkie dane przesyłane przez platformę GetResponse pozostaną bezpieczne.
RODO stwarza wiele wyzwań firmom negocjującym kontrakty z klientami a firmy, które przekazują dane osobowe swoich klientów do GetResponse, muszą mieć pewność, że te dane będą bezpieczne. Od początku działaliśmy w zgodzie z przepisami RODO, a teraz niezależny audytor poświadcza, że robimy w tym celu wszystko, co w naszej mocy.
Bureau Veritas to lider na światowym rynku firm inspekcyjno-certyfikujących, ma siedzibę w Paryżu i dysponuje grupą wielobranżowych ekspertów z zakresu jakości, bezpieczeństwa, rozwoju i ryzyka w przedsiębiorstwie. Ta firma posiada ponad 200 lat doświadczenia w procedurach najlepszych praktyk z zakresu rozwijania słynnego dokumentu o „Technicznych standardach związanych z ochroną danych osobowych.”
Czym jest w ogóle to RODO?
Jeśli nie kojarzysz tego tematu lub jest to dla Ciebie zupełna nowość, RODO to skrót od Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych i ma na celu ustandaryzowanie spraw związanych z wykorzystaniem i udostępnianiem danych osobowych.
Jest to też gwarancja na to, że dana firma przestrzega praw dotyczących ochrony i przetwarzania danych. To standaryzacja, która weryfikuje zarządzanie i zapewnianie ochrony danych osobowych w skali całej firmy.
Aby uzyskać oficjalny status firmy, która działa w zgodzie z tym prawem, dana firma musi posiadać rygorystyczne procedury do zarządzania wrażliwymi danymi na licznych kanałach komunikacyjnych w sferze cyfrowej i w świecie rzeczywistym.
Co to dla Ciebie oznacza?
Tą nową akredytacją potwierdzamy, że GetResponse bierze pełną odpowiedzialność za kontrolowane i przetwarzane dane. Udowodniliśmy, że dysponujemy odpowiednimi do tego procesami, wewnętrznymi materiałami i wiedzą, które są niezbędne do zapewnienia optymalnej ochrony danych osobowych.
To daje Tobie, naszemu klientowi i partnerowi, większą wiarygodność rynkową, a także chroni Twoją reputację. Pomoże Ci to zbudować zaufanie nie tylko w Twojej firmie, ale także w kontakcie z Twoimi klientami. Akredytacja to dowód na wykazanie należytej staranności w ochronie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Kluczowymi korzyściami przedstawionymi przez Bureau Veritas są:
- potwierdzenie zgodności z wymogami RODO,
- budowanie reputacji poprzez ochronę danych konsumentów i zapobieganie wyciekom danych,
- budowanie zaufania poprzez podejście do zarządzania danymi w całym cyklu życia,
- wykazanie odpowiedzialności cyfrowej,
- budowanie zaufania do procesów przetwarzania danych.
Wierzymy, że tych korzyści jest jeszcze więcej, ponieważ widzimy, w jaki sposób dane są porozrzucane w Internecie i mamy świadomość tego, ile danych jest obecnie nieustannie przetwarzanych.
Spokój i zaufanie w relacjach z nami to dla nas priorytet, ponieważ wiemy, że to jest ważne także dla Ciebie.