Digital marketing – naucz się podstaw online marketingu

18 min
Zaktualizowano:

Pierwsze zetknięcie z digital marketingiem (marketingiem internetowym) może stanowić wyzwanie. Ten rodzaj promocji wymaga solidnego przygotowania oraz prowadzenia wielu różnych działań w tym samym czasie. Zwykle cel tych działań jest jasny: przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż. Żeby to zrobić, trzeba wiedzieć w jaki sposób dotrzeć do potencjalnych klientów, jak zbudować z nimi relację oraz w jaki sposób sprawić, aby z osób zainteresowanych stali się oni zadowolonymi klientami.

Tylko systematyczna praca z wykorzystaniem digital marketingu przyniesie, długofalowy wzrost wskaźników biznesowych i większą sprzedaż.

Jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki w tym temacie i chcesz nauczyć się podstaw marketingu internetowego to, działając według wskazówek z tego artykułu, w krótkim czasie zdobędziesz obszerną i przydatną wiedzę.

Ponadto, wiedzę, którą dostarczy Ci ten poradnik, możesz uzupełnić o podstawy dotyczące tworzenia kampanii email marketingowych. Pomoże Ci w tym artykuł: Email marketing dla początkujących.

Jeśli szukasz skutecznego sposobu na poszerzenie swoich kompetencji w zakresie digital marketingu, ten artykuł z pewnością Ci się przyda. Poruszamy w nim teorię (zarówno podstawy marketingu internetowego, jak i porady dla bardziej zaawansowanych) i łączymy ją z gotowymi wskazówkami, które możesz od razu zastosować w swojej firmie.

Dzięki informacjom zawartym w artykule nauczysz się, w jaki sposób prowadzić profesjonalne kampanie online marketingowe, a całą zdobytą wiedzę będziesz mógł przetestować i sprawdzić, zakładając bezpłatne 30-dniowe konto testowe GetResponse.

Podejmiesz wyzwanie?

Zaczynamy!

Czym jest digital marketing i jak zacząć z nim działać?

Digital marketing wykorzystuje Internet do tego, aby dotrzeć do potencjalnych klientów, zbudować z nimi relację i sprawić, że staną się oni zadowolonymi klientami naszej firmy. Działania z zakresu marketingu internetowego zwykle wiążą się z prowadzeniem wielu kampanii, w różnych kanałach jednocześnie: na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych, w wyszukiwarkach oraz za pośrednictwem wielu innych kanałów online.

Rozpocznij swoją przygodę z online marketingiem z GetResponse – 30 dni okresu próbnego za darmo.

Podejmij wyzwanie: Rekomenduję, aby potraktować kolejne części tego artykułu jako cotygodniowe wyzwanie. Przygotuj wszystkie wymagane punkty (lub wybierz te, które są szczególnie związane z Twoją branżą) i wprowadź je do swojej firmy w ciągu pierwszych 7 dni.

Po tym czasie obserwuj jak wdrożone działania sprawdzają się w Twojej firmie. Zwróć uwagę na kluczowe wskaźniki (KPI) w trzech momentach: po 10, 20 i 30 dniach.

Rezultat: Jeśli będziesz podążać za wskazówkami krok po kroku i ustawisz wszystkie procesy w pierwszym tygodniu darmowego okresu testowego, pierwsze rezultaty możesz zaobserwować po 10, 20 i 30 dniach.

Dzięki temu, pod koniec swojego darmowego okresu testowego będziesz mieć:

● zdefiniowane i wdrożone procesy marketingu internetowego,
● pierwsze osiągnięcia i pierwsze dobre wyniki,
● wiedzę, jak wykorzystać GetResponse w praktyce,
● wiedzę, który z planów GetResponse najbardziej odpowiada Twoim biznesowym potrzebom.

Wskaźniki KPI, które będziesz mierzyć:

Tempo przyrostu subskrypcji – ilu użytkowników odwiedzających strony docelowe zapisało się na listę
Kontakty – liczbę kontaktów na listach (lub dodanych na listę przez formularze online)
Zaangażowanie – wskaźniki otwarć i kliknięć dla wiadomości; liczba zarejestrowanych i uczestników dla webinarów; zasięg reklamy na Facebooku, wyświetlenia i kliknięcia
Przychód – ile pieniędzy zarobi firma dzięki kampaniom

Jak nauczyć się digital marketingu?

Najlepszym sposobem na zdobycie podstaw marketingu internetowego jest praktyka. Artykuł został przygotowany w formie przewodnika, który przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia i przeprowadzenia kampanii digital marketingowych w GetResponse.

Właściwe narzędzia do online marketingu w prosty i szybki sposób pomogą Ci wprowadzić wybraną przez Ciebie strategię marketingową w życie – gdziekolwiek jesteś, niezależnie czy pracujesz z biura czy z domu. W GetResponse pracujemy w trybie remote-first, co oznacza, że wszyscy z powodzeniem pracujemy zdalnie już ponad rok.

Nauczysz się, jak prowadzić profesjonalne kampanie online, wprost ze swojego domu, zupełnie za darmo.

Cel: Pomożemy Ci w zdobyciu wiedzy z zakresu digital marketingu i pokażemy Ci, jak wiele jesteś w stanie zdziałać w ciągu 30 dni okresu testowego GetResponse.

Po tym czasie, wykorzystując maksymalnie potencjał platformy, będziesz w stanie wybrać odpowiedni plan dopasowany do potrzeb swojej firmy.

Dla kogo przeznaczony jest ten artykuł? Poradnik powinna przeczytać każda osoba zainteresowana prowadzeniem własnego biznesu online.

Będzie on przydatny dla osób, które chcą:

● zaangażować odbiorców i przybliżyć im swoją markę,
● wysyłać wartościowe treści oraz dopasowaną komunikację mailową,
● wykorzystać swoją ekspercką wiedzę do zbudowania dochodowej firmy,
● być bliżej klientów dzięki spersonalizowanym działaniom email marketingowym i webinarom,
● mieć dostęp do świetnie zaprojektowanych i prostych w użyciu szablonów wiadomości,
● wykorzystać zaawansowane narzędzia do marketingu internetowego, żeby automatycznie powiększać listę odbiorców.

Czy marketing internetowy jest łatwy?

Prowadzenie działań z zakresu marketingu internetowego (digital marketingu) może być proste, pod warunkiem, że korzystamy z odpowiednich narzędzi. GetResponse to zaawansowane i jednocześnie proste w obsłudze narzędzie, dzięki któremu można:

• wysyłać wiadomości email,
• budować listę kontaktów,
• tworzyć strony docelowe (landing pages),
• zautomatyzować działania marketingowe (marketing automation)
• przeprowadzać webinary.

Z artykułu dowiesz się, jak wykorzystać teorię w praktyce do stworzenia i wdrożenia Twojej pierwszej strategii z zastosowaniem narzędzi do online marketingu.

Co trzeba wiedzieć, aby wykorzystać potencjał digital marketingu?

Aby stać się profesjonalnym specjalistą w dziedzinie digital marketingu trzeba wiedzieć:

● w jaki sposób powiększyć grono odbiorców oferty
● jak dotrzeć do potencjalnych klientów i zbudować z nimi relację
● jak sprawić, aby leady stały się klientami
● jak sprzedać produkt

Plan działania

Przejdź kolejno przez wszystkie zalecane działania, aby w pełni wykorzystać potencjał swojego darmowego okresu próbnego.

Pierwsze 7 dni poświęć na prawidłowe ustawienie wszystkich narzędzi, które wykorzystasz (opisy i instrukcje dotyczących tych narzędzi znajdziesz poniżej).

Kolejny krok to monitorowanie, jak teoretyczne założenia Twoich kampanii sprawdzają się w praktyce.

Stwórz listę

Lista to miejsce, w którym przechowywane są wszystkie dodane kontakty. Dlatego warto zbudować ją jako solidną podstawę, która pozwoli wykorzystać cały potencjał działań online marketingowych.

Wyznacz cel (biznesowy) dla swojej listy, np.: powitanie nowych odbiorców, budowanie relacji z odbiorcami pochodzącymi z kampanii promocyjnej, lub utrzymanie kontaktu z odbiorcami z listy.

Kiedy cel jest ustalony, wybierz dla listy odpowiednią nazwę.

Rada: każda nowa lista musi mieć unikalną nazwę. To znaczy, że nie można użyć tej samej nazwy dla różnych list oraz, że lista o takiej nazwie nie może istnieć już na innym koncie GetResponse. Dlatego sugeruję spersonalizować nazwę listy, np.:

● [nazwa twojej firmy]_nowe_kontakty
● [nazwa twojej firmy]_kontakty_zaimportowane
● [nazwa twojej firmy]_klienci

Jeśli już masz gotową listę kontaktów, możesz zaimportować ją do GetResponse i przejść do kolejnej części artykułu.

Porada eksperta: Zaplanuj segmenty. Segment to grupa kontaktów na liście, którą tworzy się przez ustawienie konkretnych warunków, zapisana pod unikalną nazwą.

Segmenty pozwalają na określenie i zapisanie grup odbiorców, które spełniają konkretne warunki w wyszukiwaniu. Dzięki temu nie musisz ich dodawać do nowej listy. Segmenty są dynamiczne — do segmentu nie trzeba ręcznie dodawać nowych kontaktów. Jeśli tylko kontakt spełni określone kryteria, automatycznie pojawi się w zapisanym segmencie.

Buduj listę odbiorców

Budowanie listy odbiorców to proces, który w marketingu internetowym musi trwać cały czas. Celem jest dotarcie do konkretnej grupy osób, które będą chciały zapisać się na Twoją listę. Upewnij się, że osoby, które zapisują się na listę są zainteresowane ofertą oraz uznają Twoje wiadomości za przydatne.

Skup się na osobach, które potencjalnie mogą zostać Twoimi klientami, a jeśli na liście masz nieaktywne kontakty, nie wahaj się ich usunąć.

Oto, co możesz zrobić, budując listę przy pomocy GetResponse:

Jeśli nie masz strony internetowej:

Stwórz stronę zapisu za pomocą landing pages

Landing page to prosta strona, która zawiera formularz zapisu na listę. Możesz jej użyć do promocji swojego newslettera, produktu lub użyć jej jako strony generującej leady, na której oferujesz coś specjalnego (np.: ebook lub video) dla osób, które zdecydują się zapisać na Twoją listę kontaktów.

Oto, jak zrobić to w praktyce:

W menu wybierz Landing pages i kliknij Stwórz stronę

Zobaczysz bibliotekę gotowych szablonów landing pages, gdzie w menu po lewej stronie ekranu możesz wybrać kategorię: Subskrypcja i rejestracja.

Biblioteka szablonów landing pages w GetResponse

Stworzenie strony zapisu przy użyciu szablonu jest bardzo proste. Wystarczy dodać logo swojej marki, zmienić kolory na firmowe i dodać własny tekst. Jeśli to Twój pierwszy landing page, sugeruję trzymać się układu gotowego szablonu.

Jeśli chcesz pójść o krok dalej, kliknij zakładkę “+” w lewym górnym rogu edytora i stwórz nowy wariant strony do testu A/B.

Stwórz nowy wariant strony docelowej jednym kliknięciem

Twój landing page powinien być prosty w odbiorze dla odwiedzających. Upewnij się, że potencjalni klienci wiedzą, co mają na nim zrobić.

Stwórz lejek subskrypcji

Lejek subskrypcji to automatyczna kampania, której celem jest budowanie listy odbiorców. Jest ona oparta na lejku sprzedażowym. W takim lejku będziesz mieć dostęp do informacji, jak wiele nowych osób dołącza do listy w czasie rzeczywistym.

Kampania tego typu pokazuje kontekst i pokazuje sens użycia kombinacji narzędzi dostępnych w GetResponse. Możesz umożliwić potencjalnym klientom zapis na listę przez landing pages, a dzięki automatycznej kampanii email możesz podgrzewać ich zainteresowanie ofertą, aż staną się Twoimi klientami.

Dla jeszcze lepszego rezultatu, możesz wykorzystać lead magnet w swoim lejku zapisu. Czym jest lead magnet? To darmowa treść, którą Twoi odbiorcy uznają za przydatną.

Dzielenie się wartościowymi treściami w zamian za podanie adresu email może przynieść znaczny wzrost konwersji.

Jeśli masz stronę internetową:

Stwórz formularz

Formularz, lub inaczej formularz zapisu, to narzędzie, dzięki któremu nowe osoby zapisują się na Twoją listę kontaktów. Standardowo, formularz zapisu zbiera dwie informacje: imię oraz adres email.

Możesz go jednak rozbudować o pola, które dadzą ci dodatkowe, cenne informacje o odbiorcach, które wykorzystasz do wysyłania lepiej sprofilowanych informacji (np. preferencje zakupowe, data urodzin itp.).

Aby stworzyć formularz zapisu w GetResponse, przejdź do kategorii Formularze i ankiety w menu i kliknij Utwórz formularz. Tu możesz edytować gotowy szablon formularza i wybrać jego typ.

W menu po lewej stronie znajdziesz funkcję o nazwie COLOR MAGIC. Użyj jej do spersonalizowania kolorów formularza, tak aby pasował do Twojej strony internetowej.

Wpisz URL swojej strony internetowej

Kiedy już stworzysz formularz, w bardzo prosty sposób dodasz go do swojej strony. Wystarczy skopiować kod JavaScript formularza i osadzić go na stronie.

Dodatkowe działania w mediach społecznościowych:

Promuj zapis na listę

Wykorzystaj media społecznościowe do promocji strony zapisu na listę wśród swoich odbiorców. Oto kilka rzeczy, od których warto zacząć:

  • zamieść link do strony zapisu na swoich profilach w mediach społecznościowych:

Przykłady:

● podlinkuj stronę zapisu w bio na Instagramie
● dodaj post na Facebooku z zaproszeniem do zapisu
● dodaj link do strony zapisu w stopce maila
● podlinkuj stronę zapisu na swoim blogu
● dodaj link do strony zapisu w swoich wideo w serwisie YouTube


Przeszliśmy przez solidne podstawy budowania listy kontaktów.

Jeśli wykorzystujesz te podpowiedzi w praktyce to… gratulacje! Masz już gotowy, w pełni funkcjonujący proces budowy listy kontaktów.

Możesz monitorować liczbę nowych kontaktów jako główny KPI swoich działań email marketingowych.

Przywitaj nowe osoby wiadomością powitalną

Wiadomość powitalna to kluczowy element Twojej komunikacji marketingowej. Ma on ogromny wpływ bowiem na oczekiwania odbiorców względem Twoich kolejnych wysyłek.

Jest wiele powodów, aby wysłać wiadomość powitalną w momencie, kiedy nowa osoba dołącza do Twojej listy. Wysyłając taką wiadomość, pokazujesz przede wszystkim, że Twój email marketing i Twoja firma działają profesjonalnie.

Czytając dalej, poznasz bardzo prosty proces, od którego możesz zacząć wysyłanie wiadomości powitalnych:

Wyznacz cel wiadomości powitalnej

Na początek, odpowiedz sobie na następujące pytania: Dlaczego chcesz wysłać wiadomość powitalną? Co dzięki niej zyskają Twoi nowi odbiorcy? Jaką reakcję chcesz wywołać? Co mają zrobić nowe osoby po przeczytaniu Twojego maila?

Kilka przykładów celu (lub powodu do wysłania) wiadomości powitalnej:

  • przywitanie nowych osób i potwierdzenie subskrypcji
  • wysłanie prezentu powitalnego
  • pokazanie produktu lub oferty
  • zaproszenie do odwiedzenia twojego bloga
  • itp.
Fragment wiadomości od Homla

Wybierz właściwe wezwanie do działania (Call to action – CTA)

Wezwanie do działania zawiera główny przekaz Twojej wiadomości. Wykorzystując cele z poprzedniego punktu, stwórz odpowiednie CTA:

CEL CTA
Powitanie nowych osób i potwierdzenie subskrypcjiPotwierdź subskrypcję
Wysłanie powitalnego prezentuOdbierz swój prezent
Prezentacja produktuPrezentacja produktu
Zaproszenie do odwiedzin na bloguPrzeczytaj teraz

Kiedy masz już wyznaczony cel i dobrane do niego CTA, o wiele szybciej wybierzesz szablon wiadomości i spersonalizujesz go tak, aby odzwierciedlał Twoją markę.

Przykład wiadomości powitalnej z odpowiednio dobranym wezwaniem do działania

Stwórz newsletter

Podczas tworzenia newslettera możesz oszczędzić czas, wybierając jeden z gotowych szablonów dostępnych w kreatorze.

Szablony newslettera

Wybierz szablon, który najbardziej odpowiada treściom, które chcesz wysłać. Możesz go dowolnie edytować: dodać lub usunąć elementy, wpisać tekst, dodać zdjęcia i grafiki itp.

Stwórz szablon swojego newslettera

Newsletter może stanowić świetne narzędzie sprzedażowe, pod warunkiem, że budowanie listy odbiorców opieramy o osoby, które rzeczywiście są zainteresowane naszym produktem lub usługą.

Jeden z naszych klientów, TechSoup Polska, zanotował 12 większy przychód (tak – 1200%!) rok do roku w marcu i kwietniu 2020.

Przeczytaj całe case study na: https://www.getresponse.pl/klienci/techsoup

Liza, Koordynator Projektu w TechSoup Polska, dzieli się kilkoma wskazówkami na temat tego, jak przygotować profesjonalny szablon newslettera:

  1. Przemyśl, jakie treści będziesz wysyłać do odbiorców.
  2. Wybierz szablon.
  3. Dostosuj szablon do swoich potrzeb – zmień kolory, aby były zgodne z Twoją marką, dodaj logotypy i pozostałe elementy graficzne.
  4. Dodaj call to action, żeby odbiorcy mogli dokonać czynności, na której Ci zależy: wpłacić datek, zapisać się na wydarzenie itp.
  5. Przed wysłaniem sprawdź, jak newsletter wyświetla się na ekranie monitora i telefonu.
  6. Analizuj statystyki i na podstawie danych modyfikuj wysyłane treści.
  7. Nie bój się eksperymentować. Szablony warto co jakiś czas odświeżać, pamiętając jednak o zachowaniu kluczowych elementów graficznych marki.

Zanim zamkniesz edytor, zapisz swój newsletter jako szablon. Dzięki temu będziesz mógł go użyć ponownie przy tworzeniu kolejnej wiadomości.

Zautomatyzuj cały proces

Wysłanie wiadomości powitalnej jest niezwykle ważne. Kiedy już masz gotową wiadomość, możesz stworzyć cykl automation, który zadziała dla wszystkich nowych kontaktów.

Wybierz Automation w głównym menu i kliknij w przycisk Stwórz cykl. Zobaczysz bibliotekę szablonów, w której możesz wybrać gotowy cykl w kategorii Powitanie.

Polecam użycie jednego z dwóch widocznych cykli:

Powitanie nowych kontaktówProsty podział kontaktów
Filtr: CzekajFiltr: Podział
W tym szablonie masz możliwość wysyłki wiadomości, w ustalonych odstępach czasowych. Użyj tego szablonu, jeśli:
– chcesz potwierdzić subskrypcję i powitać nową osobę w gronie odbiorców,
– chcesz informować swoich odbiorców o produktach i usługach.

To pomoże zainteresować odbiorców i pokaże im, czego mogą się spodziewać w Twojej komunikacji.
Sprawdzaj, które kontakty zapoznały się już z główną ofertą i są gotowe na większą ilość informacji i treści.
Tego szablonu możesz użyć, kiedy chcesz podzielić odbiorców na dwie grupy, bazując na wskaźniku %, który ustawisz w elementach cyklu.
Elementy mają dwie ścieżki: A (lewa) i B (prawa).
Kontakty są przydzielane do ścieżek losowo, w zależności od wskaźnika %, który zdefiniujesz.

Porada eksperta: Żeby stworzyć naprawdę prosty cykl automation do powitania nowych osób, możesz skorzystać z szablonu „Prosta wiadomość powitalna”. Ten cykl będzie jedynie wysyłać wiadomość za każdym razem, kiedy nowa osoba zapisze się na Twoją listę.

Zorganizuj webinar

W tym momencie:

● Masz utworzoną nową listę odbiorców
● Proces pozyskiwania nowych odbiorców już działa
● Witasz nowe osoby mailem powitalnym
● Cały proces jest zautomatyzowany

To oznacza, że wszystkie podstawowe narzędzia są wdrożone i działają. Gratulacje!

Nadszedł więc czas na zorganizowanie pierwszego webinaru.

Jeśli nie wiesz, czym jest webinar, to fragment naszego przewodnika po webinarach pomoże ten temat lepiej zrozumieć:

Webinary (inna nazwa to webinarium albo seminarium online) to prezentacje wideo, warsztaty i wykłady odbywające się w Internecie. Są to zazwyczaj wydarzenia o tematyce biznesowej. Możesz za ich pośrednictwem podzielić się wiedzą ekspercką z praktycznie każdym na całym świecie.

Webinary są interaktywną formą marketingu i mogą służyć jako narzędzie do budowania relacji i zdobywania autorytetu. Dają jednak znacznie więcej możliwości. Możesz ich użyć nawet do organizowania spotkań wewnętrznych, jeśli pracujesz w zespole rozproszonym.

Wszystko co chcesz wiedzieć na temat webinarów znajdziesz w naszym przewodniku: Czym są webinary? Porady i wskazówki na temat webinar marketingu dla początkujących.

Webinary są wyjątkowo skuteczne, jeśli chodzi o generowanie leadów (generowanie leadów czyli zdobywanie nowych potencjalnych klientów). Jak zorganizować pierwszy webinar?

Wybierz Webinary w górnym menu. Kliknij Utwórz webinar, żeby wyświetlić ustawienia.

Ustawienia webinaru

Podstawowe ustawienia webinaru to:

● URL do webinaru – generowany jest na podstawie tytułu, ale można go dowolnie zmienić
● Data i godzina
● Czas trwania – czas trwania pojawi się jako “zajęty” u osoby dodającej webinar do swojego kalendarza
● Wiadomość w poczekalni i agenda
● Strona z podziękowaniem, która pokaże się po wyjściu z wydarzenia

Porada eksperta: Wykorzystaj stronę z podziękowaniem do promocji Twojej oferty. To bardzo ważny punkt styku uczestnika webinaru (potencjalnego klienta) z Twoją marką. Większość osób ustawia domyślną stronę, bez personalizacji, która może zrobić dobre wrażenie po webinarze.

Kiedy webinar jest gotowy, możesz stworzyć zaproszenie i wysłać wiadomość promującą Twoje wydarzenie do wszystkich (lub wybranych) kontaktów na liście.

Dodaj integrację z ulubionymi narzędziami

Piksel Facebooka

Tworząc tzw. Piksel Facebooka i integrując go z kontem GetResponse sprawdzisz, jak użytkownicy zachowują się na Twoich stronach. Dzięki temu zyskasz możliwość wykorzystywania zdobytych informacji do tworzenia jeszcze skuteczniejszych kampanii reklamowych.

Kiedy połączysz konta, integracja automatycznie wygeneruje i umieści piksel Facebooka na wszystkich Twoich landing pages w GetResponse.

Piksel monitoruje wizyty na Twojej stronie internetowej, pochodzące z reklam w serwisie Facebook, więc możesz kierować do tych osób komunikację opartą na działaniu potencjalnego klienta. Tylko Ty masz dostęp do tych informacji. Jako dostawca narzędzia nie mamy dostępu do tych poufnych danych, nie wykorzystujemy ich w żaden sposób i nie przekazujemy ich nikomu.

Integracja pozwala na:

● Zbudowanie dobrze konwertującej grupy odbiorców reklam w oparciu o kontakty na liście subskrybentów
● Poszerzenie bazy potencjalnych klientów o osoby, które mają podobne zainteresowania i są w tej samej grupie demograficznej, co osoby, które skorzystały z oferty na twojej stronie docelowej
● Analizę zachowań klientów w mediach społecznościowych i na twoich stronach docelowych

Google Analytics

Nasza integracja z Google Analytics pomaga śledzić newsletter na Twoim koncie Google Analytics. Integracja modyfikuje linki w wiadomości i dodaje znaczniki UTM, które są niezbędne do dogłębnej analizy wiadomości:

  • Source (wymagany)
  • Medium (wymagany)
  • Term (opcjonalny)
  • Content (opcjonalny)
  • Campaign (wymagany)

Wykorzystaj gotowe dane lub wstaw własne wartości.

Jako domyślne dodane będą znaczniki UTM we wiadomości dla: source, medium, content i campaign:

  • “Source” zdefiniowany jest jako “getresponse”
  • “Medium” zdefiniowany jest jako “email”
  • “Content” zdefiniowany jest jako “tytuł wiadomości” (pod tę wartość będzie podstawiony tytuł wiadomości)
  • “Campaign” zdefiniowany jest jako “nazwa listy odbiorców” (pod tę wartość będzie podstawiona nazwa listy kontaktów w GetResponse powiązanej z wysłanym newsletterem)

Zapier

Zapier pozwala zintegrować wiele różnych aplikacji w taki sposób, aby wymieniały się danymi, bez konieczności stosowania skomplikowanego kodu. Zapier jest wbudowany w GetResponse, co pozwala na dodawanie nowych integracji oraz zarządzanie już istniejącymi integracjami w serwisie Zapier poprzez pulpit w GetResponse.

Wykorzystaj w pełni swój darmowy okres testowy

Ten artykuł przybliżył możliwości jakie daje 30-dniowy okres testowy w GetResponse. Wszystkie rekomendowane działania opieram na własnym doświadczeniu oraz na setkach rozmów z klientami GetResponse.

Pamiętaj, że potrzeby TWOJEJ firmy są unikalne. Ustal własny cel biznesowy i wykorzystaj w pełni swój darmowy 30-dniowy okres testowy żeby ten cel osiągnąć.

To co, zaczynamy wyzwanie?

Rozpocznij swój 30-dniowy darmowy okres testowy!


Ireneusz Klimczak
Ireneusz Klimczak
Customer Content Lead w GetResponse. Zajmuje się współpracą z klientami i tworzeniem treści pokazujących wartość produktu w realnym kontekście biznesowym. Prowadzi warsztaty, kursy i webinary z email marketingu oraz automatyzacji. Prelegent na Targach eHandlu, IAB HowTo, eTrade Show, InternetBeta. Wykładowca na kierunku E-marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współprowadzący podcast Operation: Automation | Marketing Done Better.
Share