Jak podejść do analizy klienta w świecie bez plików cookie?
Nagranie webinaru, podczas którego Michał Leszczyński z GetResponse i Krzysztof Modrzewski z Marketing Masters rozmawiają o tym, jak podejść do analizy klienta, kiedy Google wycofa ciasteczka (cookies).
Tematyka webinaru:
Czy analityka bez ciasteczek dalej ma sens?
Na czym powinniśmy się skupić, jeśli remarketing przestanie działać?
Czy są inne rozwiązania, które pomogą nam dotrzeć do klientów?
Co przeglądały osoby, które zapoznały się z tym materiałem
Sprawdź, jak zaplanować, promować i przeprowadzić webinar, w którym każdy będzie chciał wziąć udział! Dzięki temu poradnikowi:
dowiesz się, w jaki sposób najlepiej promować webinar,
poznasz triki na skuteczne prowadzenie webinarów,
sprawdzisz, jak możesz zaangażować uczestników webinaru.
Oddajemy w Twoje ręce 70 stron praktycznej wiedzy marketingowej – popartej licznymi przykładami oraz komentarzami specjalistów z branży e-commerce, online marketingu i promocji w sieci.