1. Ich strony, kanały i treści są zoptymalizowane pod wyszukiwarki (SEO), szybkość stron, czytelność, świeżość, E-A-T, czyli wiedzę (Expertise), wiarygodność (Authoritativeness) i solidność (Trustworthiness) oraz inne kluczowe czynniki.
2. Przeglądają słowa kluczowe, rankingi wyszukiwań i statystyki stron, w poszukiwaniu szans i zagrożeń.
3. Tworzą przemyślane treści wysokiej jakości, które pokochają ich odbiorcy. W treściach pisanych zwracają uwagę na gramatykę, interpunkcję, pisownię, formatowanie. W treściach wideo skupiają się na storytellingu, montażu, jakości produkcji, materiałach wizualnych, ścieżce dźwięku.
4. Stosują głębokie linkowanie do konkretnych stron GetResponse, aby zwiększyć trafność treści i konwersje.
5. Eksperymentują i rozwijają się poprzez stosowanie różnych strategii i technik marketingowych.
6. Obserwują konkurentów i czerpią od nich pomysły i dobre praktyki.
7. Stawiają siebie w roli użytkownika, aby zapewnić pozytywne doświadczenie, które zwiększy wskaźnik konwersji.