Nowe standardy wysyłek emaili (2024)
W lutym 2024 roku, za sprawą Gmaila i Yahoo, wejdą w życie nowe wymagania dotyczące uwierzytelniania emaili oraz polityka zapobiegania spamowi.
Ta infografika wyjaśni Ci te zmiany i pomoże Ci skierować Twoje kampanie mailingowe na właściwe tory.
Co przeglądały osoby, które zapoznały się z tym materiałem
Jak osiągnąć wysoką dostarczalność emaili w 2024 r.?
Nagranie webinaru, w trakcie którego Przemek Dębski i Sebastian Uziuk z GetResponse opowiadają o zmianach w polityce uwierzytelniania wiadomości email ogłoszonych przez Google i Yahoo!
Przedstawiamy: Kreator emaili AI
Nagranie webinaru, podczas którego Michał Leszczyński i Przemek Pipiora z GetResponse przedstawiają najnowszą funkcjonalność GetResponse – Kreator emaili AI.
Myśl jak klient: 9 sposobów na wyższą konwersję z emaili.
Liczne badania naukowe wskazują na to, że psychologia leży w samym sercu marketingu. Na pewno wiesz, jak istotne jest zdobycie zaufania klientów, prezentowanie spersonalizowanych rozwiązań oraz udzielenie jasnej odpowiedzi na ich pytanie – “A co ja z tego mam?”. To są podstawy marketingu. Wyzwaniem jest natomiast to, co należy zrobić dalej. W jaki sposób wykorzystać te marketingowe pojęcia i przekuć je w jasną strategię pozyskiwania klientów, retencji oraz budowania zaangażowania? W jaki sposób mechanizmy psychologiczne łączą się z email marketingiem? Właśnie tego rodzaju pytania zainspirowały nas do stworzenia tego poradnika.