Zastanawiałeś się kiedyś, jak dużo czasu poświęcasz na promocję online działalności firmy, w której pracujesz? A może chciałbyś zautomatyzować ten proces?
Być może nie jesteś jedyną osobą, która podejmuje decyzję o tego typu inwestycji. Musisz przekonać do tego swojego szefa, jego szefa, a może samego prezesa?
Nasz bezpłatny poradnik z pewnością Ci to ułatwi. Pobierz go, a uzbroimy Cię w argumenty, które przekonają Twoich przełożonych do zainwestowania w marketing automation.
SPÓJRZ NA TE DANE:
Te i wiele innych danych znajdziesz w naszym poradniku. Dzięki niemu zrozumiesz również:
Co osoba na kierowniczym stanowisku bierze pod uwagę, podejmując decyzje –
to z pewnością ułatwi dobór argumentów przemawiających za koniecznością
zainwestowania w marketing automation.
Czym kierują się klienci, podejmując decyzje zakupowe – tak aby przeanalizować go krok po kroku i odpowiednio wdrożyć marketing automation.
Co to jest długookresowa wartość klienta – aby przedstawić swojemu szefowi konkretny przykład, poparty liczbami. Szefowie lubią konkrety! :)