Lejek email marketingowy – jak zaplanować ścieżkę klienta?
Lejek marketingowy, zwany także lejkiem sprzedażowym, to model opisujący proces przekształcania potencjalnych klientów w rzeczywistych klientów poprzez różne etapy marketingowe. Zazwyczaj składa się z faz takich jak pozyskanie uwagi, zainteresowanie, wzbudzanie potrzeby oraz działanie, pomagając firmom lepiej zarządzać procesem pozyskiwania klientów.
W email marketingu nie chodzi o to, aby przesyłać odbiorcom oferty promocyjne tak długo, aż znudzeni zrezygnują z otrzymywania newsletterów. Kampanie online marketingowe to przede wszystkim szansa zbudowania wyjątkowych relacji z subskrybentami.
Chcesz w pełni wykorzystać możliwości email marketingu? Wyobraź sobie, że proces subskrypcji to droga, po przebyciu której odbiorca stanie się oddanym fanem Twojej marki. Zobacz, jak zaplanować taką ścieżkę i upewnić się, że wszyscy klienci podążają we właściwym kierunku.
